Jak zamawiać?

W celu złożenia zamówienia należy:


    1. dodać wybrany przez siebie produktu do swojego koszyka zamówień poprzez kliknięcie na pole "Dodaj do koszyka" (pole widoczne jest w zakładce konkretnego produktu) lub poprzez kliknięcie na pole "do koszyka" (pole widoczne jest na stronach wyświetlających grupę produktów z danej kategorii)
    2. po wykonaniu punktu 1. zostanie automatycznie wyświetlona zawartość koszyka. Na tej podstronie, można albo poprzez kliknięcie na ikonkę "kontynuuj zakupy" - wrócić na wcześniej wyświetloną stronę i kontynuować swoje zakupy lub przystąpić do realizacji swojego zamówienia wybierając sposób dostawy i metodę płatności (poprzez zaznaczenie w odpowiednim polu swojego wyboru)
    3. po wyborze metody płatności i sposobu dostawy w dolnej części strony zostanie wyświetlona łączna kwota do zapłaty. Kliknięcie na ikonkę "kontynuuj zamówienie" jest potwierdzeniem wybranych metod zapłaty i dostawy oraz automatycznym przekierowaniem na podstronę logowania.
    4. Na podstronie logowania można albo wykonać pierwszą rejestrację i założyć swoje indywidualne konto sklepowe, albo zalogować się na istniejące jeśli takie konto założyło się już wcześniej, lub kontynuować zakupy bez rejestracji w naszym sklepie.
    5. W celu realizacji zamówienia dla użytkowników wykonujących pierwszą rejestrację lub kontynuujących zamówienie bez rejestracji zostanie wyświetlony formularz, na którym konieczne będzie wpisanie danych niezbędnych do prawidłowej realizacji złożonego zamówienia.
    6. Po zalogowaniu się do istniejącego konta, lub przejściu procesu pierwszej rejestracji albo kontynuowania zakupów bez rejestracji zostanie wyświetlona strona podsumowująca złożone zamówienie. Na tej stronie zamawiający ma możliwość sprawdzenia poprawności złożonego zamówienia (typ produktu, jego ilość), oraz poprawności swoich danych wraz z danymi adresowymi dostawy. Ponadto użytkownik ma możliwość wpisania dodatkowych uwag do zamówienia w polu tekstowym poniżej wpisu "Dodatkowe uwagi do zamówienia:" . Jeśli wszystkie dane są poprawne, a zamawiany produkt jest właściwy, należy potwierdzić zamówienie poprzez kliknięcie na ikonkę "zamówienie z obowiązkiem zapłaty". Jeśli wpisane dane wymagają korekty lub zachodzi konieczność zmiany wybranego produktu do zamówienia należy kliknąć na odpowiednią treść "zmień zawartość zamówienia" lub "zmień dane płatnika oraz adres dostawy zamówienia". Kliknięcie na wybrane zdanie spowoduje automatyczne cofnięcie się do odpowiedniej strony pozwalającej na wprowadzenie wymaganej zmiany.
    7. Wybierając opcję "zmień zawartość zamówienia" lub "zmień dane płatnika oraz adres dostawy zamówienia" i cofnięciu się do odpowiedniej strony należy kontynuować realizację zamówienia zgodnie z powyższym punktem, który odpowiada aktualnemu etapowi realizacji zamówienia.
    8. Po kliknięciu na ikonkę "zamówienie z obowiązkiem zapłaty" na podany adres mailowy zostanie wysłana automatyczna wiadomość z prośbą o potwierdzenie złożonego zamówienia. W celu potwierdzenia złożonego zamówienia należy kliknąć na wskazany link w treści wiadomości.
    9. Po kliknięciu na ikonkę "zamówienie z obowiązkiem zapłaty" w zależności od wybranej metody płatności zostanie wyświetlona strona (przy wyborze "przelewu tradycyjnego") z wygenerowanym automatycznym formularzem przelewu. Wygenerowany formularz należy wydrukować albo pobrać. W przypadku wyboru metody płatności w systemie "dotpay" należy wybrać właściwy bank przy przelewie transferowym lub właściwą kartę płatniczą i postępować zgodnie ze wskazówkami systemu dotpay.
    10. Po uiszczeniu opłaty sklep przystąpi do realizacji zamówienia
    11. Na każdym etapie realizacji zamówienia użytkownik będzie informowany drogą mailową o zmianie statusu swojego zamówienia, oraz potwierdzeniu dokonania wpłaty.
    12. W zależności od wyboru sposobu dostawy klient informowany będzie przez dostawcę drogę mailową lub smsem o aktualnym etapie realizacji przesyłki, oraz o jej dostarczeniu do punktów odbioru (jeśli wybrana została taka metoda dostawy).